Založ si blog

Vytrhnuté z diára…

neprijal som hovor

nepočul som

tikot kľúča od Morsea

z lode čo praská na prove

v tanci na vlnách

čo spod kontroly mora sa vymyká

neprijal som hovor

burácali v mojej plachte

živly iné

tuším i snežná slepota

či hluchota

čo v žilách ako oheň praská

zaujatý chaosom čo dušu zamyká

neprijal som hovor

v tom tanci ako na ihlách

pre blesky nevidel som dúhu

čo môj obzor objíma

lastúry z perleti na dne

a na dlani tvoje vrásky

neprijal som hovor

nepočul som tikot mora

volanie srdca

mea culpa

mea maxima culpa

a čas sa už ako drobné

nevracia

Vlado Javorský

Za hrsť drobných…

14.05.2024

+ Spišské párky v rožku? Prečo nie, ak je aj párok spišský… + Ak padá hviezda, vždy si niečo milé zaželám. Manželka je zásadne proti. + Milujem písmenkovú polievku. Až na tie vulgarizmy. + Upozornenie pre bálové novicky. Črievičky sa strácajú po bále a nie pred bálom! + Zaklop a môžeš vojsť. Na chladničku to nie je nutné. + Tvrdia, že svet zošalel. A kedy [...]

Humor 2024

14.05.2024

Za hrsť drobných…

13.05.2024

+ Kráľ nikdy nechodí nahý! Má na to svojich poddaných. + Ak už vieme napočítať do päť, môžme začať s daňovými podvodmi. + Nie som šachista, hoci sa mi občas stane, že som na ťahu. + Múdy muž vie, že nikdy nenájde ideálnu ženu. V živote mu ide hlavne o to potešenie z hľadania. + Palica sa síce bičom nenarodí, ale môže sa ním stať, ak nájde kus motúza. + [...]

Polanski, Lewisová

Francúzsky súd oslobodil režiséra Polanského v kauze ohovárania

14.05.2024 17:54

Polanski sa podľa žalujúcej herečky dopustil ohovárania tým, že ju v roku 2019 v rozhovore pre médiá označil za klamárku, pretože ho v minulosti obvinila zo znásilnenia.

Kráľ na ťahu, relácia, ta3

Král na ťahu na ta3: V dueli sa stretnú zástupcovia Smeru a SaS

14.05.2024 17:38

V utorok 14. mája o 21.00 h bude ďalšia časť relácie Král na ťahu s Braňom Králom. Ostrú debatu si môžete pozrieť už večer na ta3.

polícia, zatknutie, zadržanie

Polícia zadržala muža medzinárodne hľadaného pre pokus o úmyselné zabitie

14.05.2024 17:37

Tzv. lovci lebiek vypátrali a zadržali medzinárodne hľadaného muža v spolupráci s nemeckou políciou.

keketi

Ministerstvo cestovného ruchu a športu sa sťahuje do nových priestorov, sídliť bude pri Dunaji

14.05.2024 16:59

Zmluva bude uzatvorená na desať rokov, vzhľadom na výhodnejšie podmienky.

javor52

Smiech predlžuje život. Matuzalem o tom vedel svoje. Vlado Javorský

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,020
Celková čítanosť: 540909x
Priemerná čítanosť článkov: 530x

Autor blogu

Kategórie