Založ si blog

Vytrhnuté z diára…

už ani ten čas nie je čo býval

roztrúsený ako tabak z detvy

prečítaný na počkanie

ver že ho nikdy nie je dosť

po rozlúčke s tým čo sa udialo

s vyťahaným tričkom

mám pocit

že ležím na poslednej koľaji

a nestíham

preskakovať prekážky

sveta pod nohami

nepripravený na drzovku

čas nakopol ma

ešte chvíľu si vyrazené ilúzie

ako zuby počítam

viem raz a rýchlo nadíde čas gongu

veď hovorím

až to nie je to čo bývalo

tabak a sneh som mal častejšie než frajerky

s tým som nepočítal

som zaskočený

že čas je vážne ako fajnový tabak z detvy

rostrúsený v spomienkach

čo s ním

utieram si z čela kvapky

ešte som nedobehol

bežím hoc už pomaly

vo vyťahanom tričku

ktovie kto môj úsmev pobadá

rozdávam ho ako tie detvy

lačným po dychu

Vlado JAVORSKÝ

Za hrsť drobných…

13.05.2024

+ Kráľ nikdy nechodí nahý! Má na to svojich poddaných. + Ak už vieme napočítať do päť, môžme začať s daňovými podvodmi. + Nie som šachista, hoci sa mi občas stane, že som na ťahu. + Múdy muž vie, že nikdy nenájde ideálnu ženu. V živote mu ide hlavne o to potešenie z hľadania. + Palica sa síce bičom nenarodí, ale môže sa ním stať, ak nájde kus motúza. + [...]

Humor 2024

13.05.2024

Za hrsť drobných…

12.05.2024

+ Svet ľudí zošalel v okamihu, keď dostal do vienka slobodnú vôľu. + Ak chcete ísť príkladom, uvedomte si, že raz bude proti vám stáť množstvo svedkov. + Predvolebné guláše? V krajine vegetariánov a vegánov?! + Ešte šťastie, že nemáme more! Viete, na koľko by nás vyšla služobná cesta poslanca ponorkou? + Je opodstatnené zrušiť linku dôvery. Kto už len dnes [...]

maďarsko polícia

Po bombovej hrozbe evakuovali školy aj v susednej krajine

13.05.2024 15:40

Vyhrážky prišli prostredníctvom e-mailu a v jednom prípade telefonicky.

vojna na Ukrajine, Charkov

Fatálne zlyhanie Ukrajiny, či falošná ruská ofenzíva? Čo sa deje v Charkovskej oblasti

13.05.2024 15:00

Blízko ruských hraníc prebiehajú zúrivé bitky, pričom ukrajinskí vojaci sa v početnej nevýhode snažia zadržať ruskú pozemnú ofenzívu, uviedol Zelenskyj.

Russia-Ukraine-War-The Draft

Ukrajinci skáču do rieky smrti, aby sa vyhli frontu. Koľko sa ich už utopilo a čo čaká mužov, ktorých pohraničníci chytia?

13.05.2024 15:00

Branci, ktorí nechcú bojovať, hľadajú všemožné spôsoby úniku do zahraničia. Jeden sa prestrojil za ženu, iní sa odhodlali preplávať rieku.

brusel, eurovoľby,

Mladí Európania, aj Slováci, majú záujem hlasovať v eurovoľbách

13.05.2024 14:33

Európska komisia zverejnila najnovší prieskum Eurobarometra o mládeži a demokracii.

javor52

Smiech predlžuje život. Matuzalem o tom vedel svoje. Vlado Javorský

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,018
Celková čítanosť: 539587x
Priemerná čítanosť článkov: 530x

Autor blogu

Kategórie